dimecres, 13 d’octubre del 2010

Booka Shade, portadors del minimal.

La meva "formació" en el món de la música electrònica va començar ja fa molts anys quan els meus cosins em van descobrir el món del vinyl, a través d'un dels gèneres que per mala sort cada any es perd una mica més, el Minimal. Però el món de la música electrònica és en definitiva un trànsit constant, perquè el tema que surt un un hivern, a l'estiu ja es el passat. Només alguns dj's, grups o cançons aconsegueixen sobreviure al que sembla un final no gaire llunyà per aquest estil de música que tant ha donat als festivals de la meva joventut (ojo, que encara estic a la joventut eh, no confonem termes...). Bé doncs, el que deia, que un dels grups que ha sabut re-adaptar l'estil minimalista, i gràcies a això encara continua a dalt de tot son els mítics Booka Shade, i avui, com k el cuerpo me pide salsa tàrtara doncs us penjo aquet TE-MA-ZO!

pd: aprofito per recordar que m'ofereixo com a dj. para bodas bautizos y comuniones, o lo que haga falta coño, ah i gratis, que jo am 4 birres ja estic content!:)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada